Hittegods

Har du mistet noget?

Har du mistet noget?

Sådan håndterer vi hittegods

Hittegods som bliver fundet på hurtigfærgerne eller i BORNHOLMLINJENs havne afleveres og opbevares i BORNHOLMLINJENs driftscenter i Rønne.

Du kan kontakte os vedrørende hittegods via kontaktformularen herunder. 

Hittegods af særlig værdi
BORNHOLMLINJEN opbevarer personlige papirer, punge, nøgler, kontante penge, ure, smykker, tasker, telefoner, bankkort og kørekort i op til syv dage, hvorefter det overdrages til Politiets Hittegodskontor.

Medicin
Glemt medicin overleveres til Politiets Hittegodskontor eller til destruktion på et apotek hurtigst muligt.

Andet hittegods
Andet hittegods opbevares af BORNHOLMSLINJEN i op til 7 dage, hvorefter det destrueres eller udleveres til almennyttige eller velgørende formål.

Har du glemt eller mistet noget om bord på en af vores hurtigfærger, skal du efterlyse genstanden ved at kontakte os via kontaktformularen herunder. 

 

Udfyld formular

Efterlys hittegods

udfyld venligst
Indtast din e-mail
Indtast venligst din e-mail
Indtast dit telefonnummer
Dette felt skal udfyldes
Skal være udfyldt
Skal være udfyldt
Skal være udfyldt
Skal være udfyldt
Skal være udfyldt

Ved registrering af dine personoplysninger, accepterer du vores

Udfyld venligst

Formularen indeholder fejl