Sejl trygt med Bornholmslinjen

Kom godt i havn

Sejl trygt med os

Hvad betyder covid-19 for din rejse?

BORNHOLMSLINJEN har igangsat en række initiativer for at tage vare på både passagerer og besætninger i forhold til den aktuelle udfordring med COVID-19, så du kan få en god rejse over Østersøen.

Situationen med COVID-19 betyder, at BORNHOLMSLINJEN har tilpasset kapaciteten.  

Hvilken indflydelse corona-situationen derudover har for din rejse, kan du finde svar på herunder.  

Sejl trygt med Bornholmslinjen

Rejselysten er tilbage!

Danmark er forsigtigt i gang med at åbne. Det er BORNHOLMSLINJEN også. Det betyder, at der kommer flere gæster med færgerne – men det betyder ikke, at færgerne fyldes op.

Vi beder dig følge de generelle råd for at forebygge smitte og tage hensyn til de andre rejsende på overfarten.

Ombord på færgerne gør vi stadig meget rent og spritter af. Derudover har vi sat skilte op, så vi alle husker de gode råd. Vi hjælper jer med at hjælpe hinanden.

Din tryghed er vigtig. Derfor kan du stadig opholde dig i bilen under overfarten, hvis du har et særligt beskyttelsesbehov for ikke at være tæt på andre på turen. Der er et begrænset antal pladser, så derfor er det vigtigt at booke plads på forhånd. Du kan også vælge det i automaten ved check-in. Venligst bemærk, at det kun gør sig gældende på Rønne-Ystad og ikke på Rønne-Køge, Rønne-Sassnitz eller afgange med Povl Anker. 

Ombook din rejse

BORNHOLMSLINJEN frigiver alle billetter

Sådan skal du forholde dig, hvis du har bestilt en rejse med BORNHOLMSLINJEN i perioden fra den 23. marts frem til og med den 31. august.

BORNHOLMSLINJEN har frigivet alle billetter, så du kan ændre din billet gebyrfrit til en hvilken som helst anden afgang i 2020. Gælder for rejser i perioden fra den 23. marts og frem til og med den 31. august 2020. 

Standardbilletter kan refunderes, men har du købt en Lavpris- eller Flexbillet kan disse ikke refunderes jf. vores forretningsbetingelser. 

Placeres billetten på en afgang, som er dyrere end den oprindelige, skal der som sædvanligt betales for prisforskellen.

Husk at din billet skal ændres inden oprindeligt afrejsetidspunkt.

Hvis billetten er købt til en dato efter ovenstående periode, er vores normale forretningsbetingelser gældende. Dem kan du læse mere om her.

Splitte mine bramsejl - I gør det godt!

Din indsats gør en forskel

Hos BORNHOLMSLINJEN gør vi alt for, at du trygt kan sejle med.

Men din indsats betyder lige så meget som vores.

Derfor er det vigtigt, at du bliver ved med at vise hensyn til dine medrejsende og følge de gode råd om coronavirus. 

Har du spørgsmål? Kombardo!

Kontakt os

I en corona-tid som denne, hvor alt er uvist, er det vigtigt, du ved, at vi er her! 

 

Har du spørgsmål, sidder vi klar i kundeservice, hvor vi vil gøre vores allerbedste for at besvare dine spørgsmål så hurtigt og godt som muligt – men hav tålmodighed. Vi får nemlig rigtig mange henvendelser, og som alle andre virksomheder har vi også været nødsaget til at sende medarbejdere hjem. Vi håber derfor på din forståelse, hvis du oplever ekstra ventetid.

Du kan kontakte os direkte på kundeservice@bornholmslinjen.dk eller ringe på telefon 70 900 100 i vores åbningstid som er alle dage mellem 06.30-00.00.

Vores Facebook er desuden bemandet alle hverdage mellem 8.00-16.00.